انواع تابلوی های راهنمایی و رانندگی
نوشته شده توسط : malihe

قیمت تابلو راهنمایی و رانندگی

با خرید تابلو های ترافیکی از مراکز معتبر و فروشگاه های تحت نظارت راهنمایی و رانندگیمی توان با طرح ها و مدل های زیبا و با کیفیت تابلو های ترافیکی آشنا شد.و بهترین آن ها را با توجه به ابعاد، کیفیت و قیمت خریداری نمود. قیمت علائم ترافیکی با توجه به نوع کاربردی آن بسیار مناسب و مطلوب استو بر اساس ویژگی ها و مشخصات فنی تابلو های ترافیکی معین می گردند. با خرید بهترین محصولات ایمنی و تابلو های ترافیکی از ایمن ترافیک کالا بسیاری از هزینه های جانبی همچون هزینه نگهداری،تعمیرات،کارگران و …کاهشیافته و می توان برای مدت بیشتری از آن ها استفاده نمود.

تابلو های ترافیکی استاندارد

تابلو های ترافیکی استاندارد از مواد مقاوم به شرایط محیطی ساخته شده اند، مقرون به صرفه هستند و علائم راهنمایی و رانندگی را به خوبی نمایش می دهند. این تابلو های ترافیکی با محیط زیست سازگار بوده و به راحتی نصب می شوند. ابعاد استاندارد تابلوهای راهنمایی و رانندگی بستگی به شکل تابلوها دارد. به عنوان مثال تابلویی به شکل دایره دارای قطر ۷۵ سانت است است و یا تابلویی به شکل مربع تشکیل شده از اضلاع ۶۰×۶۰ است. با خرید تابلو های ترافیکی استاندارد و معتبر از فروشگاه ها و مراکز معتبر، خریدی بصرفه و با کیفیت داشته باشید و خسارت های جاده ای را کاهش دهید.

انواع تابلو های ترافیکی

انواع علائم و تابلو های ترافیکی یا به اصطلاح تابلو جاده با توجه به نوع کاربرد، ابعاد و مشخصات فنی به موارد مهم زیر دسته بندی می شوند:

  • تابلو های انتظامی و بازدارنده همچون تابلو های ایست، توقف ممنوع و.. که عموما از رنگ های هشدار دهنده و شبرنگ قرمز تشکیل شده اند و ابعاد دایره ای دارند.
  • تابلو های خطر برای هشدار جاده های در دست تعمیریا آسیب دیده و یا وجود موانع. این تابلو ها عموما مثلثی شکل و با حاشیه نوار قرمز هستند.
  • تابلو های ترافیکی خبر دهنده و آگاهی بخش عموما به رنگ های زرد، آبی، سبز و سفید هستند و با اشکال هندسی دایره، مثلث، مربع و مستطیل در جاده ها دیده می شوند.

این تابلو ها و علائم ترافیکی به منظور کنترل سرعت، محافظت از عابران پیاده، توقف خودرو، اعلام میدان ها و دور برگردان ها، اعلام جهت های جغرافیایی و مسیر، حفظ کارگران شهرداری، تعیین محل پارک، تردد مجاز ماشین ها و اطلاع از مسیر به کار می روند و بسیاری از خطر های مربوط را به حداقل می رسانند. با خرید تابلو ترافیکی جاده ها را ایمن سازی کرده و به اعتبار و ارزش تردد آن بیافزایید.

 

کلام آخر

برای خرید تابلو ترافیکی جاده ای از شرکت تجهیزات ترافیکی ایمن ترافیک کالا ، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره های لازم در این خصوص بهره مند شوید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: قیمت تابلو راهنمایی , خرید علائم ترافیکی , تولید کننده تابلو راهنمایی , قیمت علائم ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: